Brösten...

Mmm -dem har nog växt lite senaste veckan, men mitt största problem är att bröstvårtan gör så jäkla ont ibland. Det svider nästan i den eller bränner, vet inte riktigt hur jag ska förklara.

Igårkväll gick jag upp för jag blev så jäkla hungrig. Hiitade inget snabbt ätbart, så det blev en chokladbit =/ MÅSTE köpa hem kvällssnacks som är snabbt att stoppa i sig, men ändå liiite nyttigt. I morse vaknade jag också och var jättehungrig! Gubben fick snabbt vispa ihop lite nyponsoppa som jag drack halvt sovande =D

Åt sen frukost eftersom jag sov länge idag, men är redan hungrig igen. Funderar på om jag ska koka lite ägg som jag kan ha liggandes i kylskåpet. Det kan man ju faktiskt ta på kvällen & natten med när man blir hungrig.

Dags att äta igen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0