Gravid?

Igår fick jag en sån där konstig känsla igen. Fick för mig att jag inte alls var gravid, att jag säkert fått missfall utan att märka ngt eller att jag aldrig varit gravid.

Varför får man så dumma tankar? Läste på FL att det var ngn mer som var tvungen att ta ett nytt test för att verkligen förstå och tro på det. Var nära på att göra det jag med, men tids nog lär det visa sig iaf.

I morse vaknade jag vid sju av att brösten värkte ngt jävulskt, som tur är har det minskat igen till "normalömt"
Mår även lite småilla till och från, har ungefär som en klump i halsen. TRÖTT, trött & trött -vill sova hela tiden

Går nog ut och lägger mig i solen & sover lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0