Blodflytning

I morse fick jag lite blodflytning. VÄLDIGT ljust, men man blir ju ändå orolig.

På en gång gick jag in på FL för att se om ngn mer hade haft så. Tänk vad nojig man är....
Ska till MVC i em, så jag skulle ju lika gärna kunnat fråga henne om det var normalt, men av ngn anledning måste jag få svar direkt.

Saknar att ha ngn att dela det här med. Någon som också är gravid för första gången. Någon man kan sitta och prata om alla sina nya "åkommor"
Har ju massor av folk runt mig som har barn och ngn som är gravid, men det är ändå inte samma sak.
Känner sig dum när man känner vissa saker eller funderar över ngt. För dem som fått barn känns det som dumma småsaker.

Längtar tills jag kan säga det till alla -kom på att jag faktiskt vet en som är gravid för första gången =)

Nä, nu får jag nog fixa iordning mig. Har fortfarande på mig mysbyxor och okammat hår ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0