Dessa hormoner!

Mmm, vart ska man börja......
Har varit seg idag, fast ändå inte. Bara mina hormoner som ställer till det lite.

I vanliga fall har jag dåligt humör när jag är hungrig -nu är jag en djävul!
Började tjaffsa lite med gubben i bilen (vi skulle bjuda på lunch borta). När vi kom fram var jag så arg så jag gick ur bilen, gapade tillbaks till honom sedan tog jag den stavkars salladsskålen och slängde i backen. Trasig skål och sallad överallt =D

Stackars pappa stog som ett frågetecken och undrade vad som hänt. Tur att han var där och medlade lite. Han är bäst på att lätta upp stämningen om man är arg.

Antar att jag inte är själv med det här humöret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0