);

Dem där jäkla stickorna kom inte idag heller ); Sitter & lipar och är helt förstörd över detta, nu kan det lika gärna kvitta känns det som. Nu kommer dem tidigast på måndag & på tisdag har jag BIM. Tanken var ju att jag skulle prova flera gånger innan BIM med dessa för att se om det blev ngn skillnad.

Visst är det löjligt att bli ledsen över en så liten sak, men just nu kan jag inte hjälpa att jag känner så här!
Har tur som har underbara vänner. Ringde mitt lilla hjärta som lovade att köpa med sig från affären så jag kunde testa iaf =)

Det känns som den här vändan har varit mycket mer känslosam än förra -& nej, det är inte graviditetshormoner. För jag var sån här bara några dagar efter insemineringen. Kan lipa för allt & inget just nu, väldigt labil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0