Gravtest

Jag gjorde ju mitt första gravtest på BIM -4 (8/7) & mitt andra på BIM -1 (11/7)

Efter det har jag inte tagit ett enda, trots att jag har 22 st till här hemma. Så nu på kvällen tänkte jag att jag lika gärna kunde ta ett till -så jag är riktigt säker ;)

Ibland får jag för mig att jag bara inbillar mig att jag faktiskt är gravid. Har ju inga direkta symtom. Det har slutat spänna i livmodern, hade bara lite "mensvärk" igår. Brösten är inte speciellt ömmma, det kommer & går.

Ja just det ja, testet hade två lika starka streck =)

Kollade lite på barnvagnar och sängar idag på nätet. Vet att det är tidigt, men man måste få kolla lite.
Hittade massa saker som jag inte ens visste existerade; Napp som tar tempen, fötter som du sätter under sängen så du kan vagga, bebisgunga osv. Söta saker, men är det nödvändigt?!
Kanske om man har extra utrymme & inte vill spara de pengarna till annat ;)




http://babykul.se/leka/babysitter-mm/east-coast-babygunga/   kostar 1399:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0