Hmmm...

Det var ju det där med att blogga....
Glömde ju bort att jag började jobba i måndags. Haft besök eller varit hos ngn efter jobbet både måndag och tisdag, så då hann jag inte skriva. Igår och idag har jag legat nerbäddad lite halvdålig.

Men nu tar jag mig i kragen igen =)

I söndags fick jag mitt första spyanfall. Var en av alla som gick för att se på Roxette.



Hade laddat upp med bananer & lite smågott som jag kunde få i mig under kvällen. Började må lite småilla efter baguette med röra (kommer nog inte att försöka mig på det där med röror mer...) Sedan blev det värre och värre, öl blandades med dofter från kryddiga korvar. Fast det gick ganska bra, mådde bara lite småilla.

Det värsta var när vi skulle åka hem. Vi stannade vid en Shellmack för att handla lite då de flesta var hungriga. En i min bil köpte pizza & frågade om det var ok att han åt det i bilen. Så klart -är ju inte pedanter vad gäller bil, är ju bara att städa. Skulle efter ett toabesök hoppa in i bilen varpå magen började kännas av. Jag satte en skarf för näsan och körde iväg i hopp om att det skulle gå över. Efter några km var vi tvungna att stanna så jag fick spy

Igår spydde jag igen, fast då berodde det på att jag ätit för lite under kvällen. Måste sköta det här med mat ordentligt nu märker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0