Nu har jag gjort det...

Köpt hem tester alltså ;)
Eftersom jag beställde & betalade innan 17:00 så borde jag få dem i morgon!

Fast i samma veva som jag bestämde mig för att beställa hem testerna, kände jag värsta mensvärken -ungefär som dan innan den kommer. Å i min vanliga cykel så skulle den komma i morgon, fast samtidigt så är inte cykeln alls som den brukar.

Hoppas iaf att testerna kommer i morgon, för då kommer jag testa varje dag till mensen kommer (om den kommer) Hoppas allt vad jag kan att den INTE kommer!!!!


Produkt Pris+ Köp Graviditetstest - sticka - 1 stGraviditetstest - sticka - 1 st

I lager för leverans nästa vardag 17.00Kr
1

4.00Kr/månKöp nuGraviditetstest - sticka - 20 stGraviditetstest - sticka - 20 st

I lager för leverans nästa vardag 99.90Kr

  Resultatsidor: 1
 
Varukorg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0