"Rädsla"

När jag kom hem idag låg min dator på trappen, brevid den satt en kompis. Jag undrade vad min dator gjorde ute och han sa att han hade lånat den för att kolla lite saker på nätet...

Jag kände genast en klump i magen -när man öppnar en ny flik kommer de senaste sidorna man varit ute på upp. Jag brukar försöka rensa när jag varit ute, men igår gjorde jag inte det.

FL- ofrivilligt barnlösa
FL-insemination
FL-svårt att få barn osv

Min man sa att han hade minimerat internetfliken och att vännen "nog" hade öppnat ett nytt fönster.
Det spelar väl ingen större roll egentligen, men eftersom min man inte vill att andra ska känna till det här så tror alla att det beror på mig att vi inte har några barn. Känns ju också lagom kul.

Får ibland lite tipps från andra vad jag kan tänka på å så. Ibland vill jag bara skrika ut att det inte är ngt fel på mig -det kan faktiskt bero på den manliga faktorn också!

Oj då, nu ändrade jag visst helt innehåll i det här inlägget. Fast ibland snurrar tankarna runt och blandas, skönt att kunna skriva av sig lite

Kom på mer..... Ägglossningstest ligger på toagolvet, har inte lagt undan paketet som är kvar. Å inte tänker gubben på sånt. Fast killar kanske inte ser saker som ligger utspritt =/

Dags att sova nu
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0