Sorry....

Har varit sämst på att uppdatera mig, men har varit så intensivt de senaste dagarna.

Kan bara konstatera av de sista dagarnas erfarenheter:
- Sitt inte ner när du rider & hästen travar (göront i brösten när de skumpar)
- Inte kul att gå ut (fulla människor & man blir trött fort + att det är långa köer till toan)
- Uppskattar mysiga hemmakvällar med uppknäppta byxor eller mysisar ;)

Brukar alltid vara social och hälsa på folk jag känner när jag är ute, men igår kände jag bara att jag ville gömma mig så fort jag såg ngn. Gjorde allt för att undvika ögonkontakt, kände mig nästan otrevlig.

Nä, nu får jag göra mig i ordning! Dags  för lite nöje =)

I morgon kanske jag berättar en hemlis, får se....... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0