Symtomen kommer...

Igår när jag skulle sova & tog av mig BH:n kändes brösten som två klumpar. De var svullna, ömmade & ådrorna syntes tydligt. Jag var tvungen att ropoa på gubben så han fick komma & kolla på dem. Pekade på alla ådror och frågade om dem brukar vara där. Han fick tom syn på andra ådror också. Finns det några som kan våra bröst så är det våra respektive ;)

I morse när jag vaknade (och fortfarande) var jag helt yr. Ungefär som när man vaknar och är bakis, eller som du fått värsta nikotinkicken. Konstigt, kanske håller på att bli sjuk. Fryser också till & från -symtom eller på G att bli sjuk?
Ja, ja. Det visar sig tids nog

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0