Tupplur & Dr MVC ;)

Idag tog jag en tupplur mellan fem och sju. Försöker undvika att göra det, men idag gick det inte att låta bli.
Har varit igång hela dagen. Startade med morgonpromenad, sedan till MVC för att gå igenom mediciner, efter det begav vi oss till en nöjespark och när jag kom hem somnade jag i soffan.

Ganska konstigt det här med mediciner. Min kompis fick informationen av sin läkare att ett allergimedicinen Loratadin var ok att använda, fick det tom utskrivet på recept. Min läkare sa att det fanns för lite information om medicinen. Jag kunde använda den vid enstaka tillfälle, men inte regelbundet. Istället skulle jag använda Tavegyl.

Han passade även på att ta blodtrycket 100/70 & sa att det såg bra ut

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0