Ventilering

Har en känsla inom mig, känslan säger att det inte blir ngt den här månaden heller...
Jag svävar som en labil PMS-kärrning mellan hopp & förtvivlan. Ena stunden är jag glad & sprallig med känslan av att det kommer funka den här gången.

I samma stund som jag känner glädjen hugger jag mig själv i ryggen & intalar mig att sluta glädjas -för det kommer ändå inte bli ngt...

Vill få hem testerna nu så jag har ngn form av terapi att binda upp mig på varje dag.

Enligt min vanliga cykel skulle jag få mensen idag (7 dagar efter ÄL), men någonstans var det ngn som skrev att kroppen brukar reglera så mensen kommer 14 dgr efter ägglossning

Det är också jobbigt, vet ju inte alls när min BIM är

Åh va skönt att skriva ner sitt ältande. Råder alla att ha sin lilla dagbok & skriva ner era funderingar. Även om ni inte har den offentlig är det skönt för sin egen del att få ur sig sina tankar och funderingar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0