Virrpanna!

Försöker uppdatera mig varje dag, men det är svårt nu i semestertider när man är ute mkt eller har besök...

Idag har jag varit på besök hos en kompis (som också är gravid). Vi skulle äta lunch och pratade om diverse saker. När jag skulle hälla upp vatten i glaset kommer jag på mig själv med att hälla vattnet på tallriken =D
Kallar folk för fel namn osv. Inte lätt...
Undrar varför man är så tankspridd? Hoppas snurrighetem hinner försvinna innan jag börjar jobba igen ;)

Tycker liiiite synd om min man & min omgivning ibland. Kan bli så jäkla grinig för ingenting. Barnmorskan lovade att det skulle balansera sig omkring vecka 12 när alla hormoner har balanserats sig.

Nu får jag åka in & handla lite till kvällens grillning!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0