Berätta?

Har lite småbekymmer

På ett sätt vill jag berätta för alla NU, på ett sätt vill jag vänta.

Det beror väl på den gamla dängan att man ska vänta tills 3:e månaden. Fast å andra sidan är det väl bra om kollegor & vänner vet vad som händer & sker.

Tänk om man får missfall & mår piss -då är det ju bättre att dem vet om det & på så vis har förståelse ifall man är lite hängig

Sedan är det ju massa andra saker. Har 3 fester på 3 veckor med nästan samma personer... Lite genomskinligt om jag varken dricker eller feströker -vilket jag alltid gör =S

Hm, får se hur man löser detta dilemma

Kommentarer
Postat av: Lauritssilje

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-08-11 @ 09:46:42
URL: http://lauritssilje.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0