MVC

Ringde MVC i fredags morse. Förklarade att jag hade mens, men ändå visade positivt på graviditetstest. Frågade om det var vanligt?

Hon hade aldrig hört talas om det, utan de flesta brukar göra ett test när de märker att mensen uteblir. Vad är det för jäkla barnmorska?! Tom jag har hört talas om folk som haft mens men ändå varit gravida....

Jaja, hon tyckte iaf att jag skulle vänta tills några dagar efter mens innan jag gör ett nytt test. Mensen slutade i fredags, så jag tänker testa mig i mitten på nästa vecka.

Tankarna snurrar fortfarande; Tänk om det var missfall & därför jag plussade.... Det kanske var därför jag skulle testa några dagar efter.... Fast om det var det, borde jag inte ha plussat dagen innan BIM då?

Bara att vänta & se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0