Nya tag

Prataded med MVC i torsdags. Hon trodde inte att jag var gravid, men om jag ville fick jag komma ner till dem och göra ett nytt gravtest. Tyckte inte att det var nödvändigt med tanke på att jag fått två minus i rad.

Ringde även till kvinnokliniken för att se vad dem trodde (Tycker att dem är lite mer pålitliga/ kunniga än MVC). Hon misstänkte ett tidigt missfall -sa att det var vanligt, men att de flesta inte märker av att man får det. Hon tyckte att jag skulle invänta nästa mens för att se om den kom som normalt.....
Förklarade att vi skulle åka ner till Danmark igen och att jag ville 100% säker på att det inte fanns ngt där inne. Undrade om man kunde göra VUL. Fast hon sa att det var för tidigt för att kunna se ngt.
Precis när jag stog där och försökte tänka, kom jag på det. Jag kan ju inte ha ägglossning om jag är gravid!

Så nu är allt mkt lättare. Ägglossning = raka vägen till Danmark!

Har faktiskt insett och förlikat mig vid tanken att jag inte är gravid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0