Storken

Vi skyndade oss upp till Storken. Kom precis 10 minuter innan bestämd tid. Vi välkomnades av en stilren miljö med inslag av varm & mjuk inredning. Vid ett bord fanns det vattentillbringare, på ett annat frukt. Trots att det var mitt på ljusa dan hade dem värmeljus som brann för att öka mysfaktorn. Det fanns även en bokhylla med diverse läsvärda böcker och foldrar.
Vi valde att bara sitta i soffan och landa innan det skulle bli dags.

Till slut kom våran sköterska, en svensk =) Jag tyckte att det kändes väldigt bra eftersom jag har väldigt svårt med danskan. Vi gick in på ett rum med soffa, fåtölj, brits med kuddar & filt, lugn musik mm. Där berättade hon om vad som skull hända, vi pratade även om ägglossningen mm. Allt i lugn & ro. Sedan var det dags. Hon förde in instrumenten som skulle vidga, konstaterade att jag hade en rund & fin öppning. Sedan förde hon in röret med sperman. Hade hört att det kunde göra lite ont, så jag spände mig lite precis då. Fast jag kan lugna er -det var inte alls farligt, kändes bara lite. Fast det är klart, kan ju variera från person till person. När röret väl var på plats fick min man spruta in spermierna.

Sedan fick vi rådet att ligga kvar minst 10 minuter, men om vi ville kunde vi ligga kvar i ca 30 minuter.
Jag nickade till svar, sedan kom tårarna. Jag grät helt utan anledning. Jag tror att det berodde på alla spänningar & nervositet som släppte. Det finns så mkt som sker med våra kroppar som vi inte kan kontrollera. Vi låg kvar så länge vi bara kunde.

Av ngn konstig anledning fick jag en känsla av att varit otrogen.... Jag hade ju trots allt en annan mans sperma i mig. Vet att det låter löjligt, men känslor kan man inte rå för. Fast den känslan försvann gamska fort, innan vi nått den snenska gränsen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0