Test nr 2

Har ju helt underbara vänner som fixade hemlevarans av test. Så dem kom hit & körde en snabblunch medans jag gjorde testet...

Vi funderade lite på om resultaten kunde bli olika. Det kanske var ett lyckotest vi fick med oss från kliniken ;)
Gick & kollade på testet, men såg inget streck. Efter några sekunder gick min kompis dit och kollade -började sedan hoppa upp & ner av glädje.

Det var ett +. Fast jag min tokskalle hade kollat i testfönstret -å där är det ju bara ett streck.

Frågade även en barnmorska om test kan visa fel (tvivlade pga mensen....) men hon hade aldrig hört talas om det. Fast om jag var osäker så kunde jag testa igen om några dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0