Ville ändå hoppas

Eftersom mensen inte var riktigt normal fanns ändå hoppet inom mig igår. Det var bara lite när jag varit på toabesök & på kvällen blev det ungefär som det brukar vara mot slutet av en menstruation.
Fast i morse så kom den ordentligt, så nu är det lika bra att inse fakta.

Ska ta provet i morgon iaf, sedan är det bara att börja om från början med ägglossningstest.

På ngt sätt var det nog bra att jag testat några gånger innan och fått det där minuset. Nu känns det inte som en chock att mensen kom, känner inte en lika stor besvikelse. Har liksom hunnit intala mig under veckan att det inte har tagit sig och förlikat mig med den tanken.
Dessutom har jag ju inte kännt några symtom.

Fast det finns en fördel... Nu hittar vi dit, vi kan i lugn & ro köra dit nästa gång. Sätta oss på torget eller vid kanalen och ta en glass -njuta av en otroligt fin stad. Nu vet jag vad jag har att vänta mig, hur det känns. Behöver inte måla upp en bild hur det ska gå till.
Nästa resa ska bli våran resa, den ska bli bra! Ingen rally/ stress, utan bara mys och avslappning.
För det är vi värda -det är alla vi som genomgår en sådan här process värda!

Ta hand om er <3
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0